-Royal Institute of Stockholm (KTH)
-Fakultet strojarstva i brodogradnje (FSB) Zagreb
-Tehnički fakultet (TF) Rijeka
Cilj istraživanja je izraditi autonomno SWATH plovilo za službu na Jadranskom moru i razne namjene. Plovilo će imati električnu propulziju, baterije će se puniti preko solarnih panela smještenih na nadgrađu. Duljina plovila je do 6m, a nosivost plovila bit će do 400kg. Za postizanje što duže autonomije potrebno je smanjiti otpor plovila čime se smanjuje potrošnju energije za poriv. Aktivna stabilizacija i upravljivost riješit će se primjenom novog tipa zakretnog propulzora.
1. godina
Razvoj metoda za procjenu ukupnog otpora SWATH plovila, uključujući i nadvodni dio trupa, temeljen na analitičkom opisu forme i primjeni CFD-a. Razvoj i unapređenje bezmrežnih metoda u računalnoj dinamici fluida.
2. godina
Razvoj propulzijskog sustava autonomnog SWATH plovila, duljine do 6m na temelju poriva pomoću zakretnog propelera. Izrada modela propelera 3D printanjem i testiranje.
3. godina
Osnivanje i izrada modela SWATH plovila duljine do 6m za konkretnu namjenu. Razrada sustava autonomnog upravljanja i izrada programske podrške. Razrada energetskog sustava za potrebe propulzije i elektroničkih komponenti na brodu.
4.i 5. godina
Testiranje modela broda. Testovi stabiliteta, otpora, propulzije, pomorstvenosti i upravljivosti. Provjera pouzdanosti plovila i svih sustava. Validacija plovila: kontinuirano unapređivanje sustava autonomnog upravljanja, performansi i potrošnje na temelju povratnih informacija dobivenih testiranjem.